tirsdag den 14. september 2010

Køkkenfryd

Det kan godt være, at det er umådeligt gråt derude, men det skal ikke slå skår i mine forventninger til dagen.

Efter en formiddag i bibliotekets tjeneste, venter et besøg hos min bror og hans kæreste i Metropolen. Nu skal det nemlig være: Mit første besøg hos køkkengrej-forhandleren H.W. Larsen.

Der ER plads i mit køkken til nyanskaffelser (om ikke behov), men jeg medbringer alligevel en behersket indkøbsseddel og en portion fornuft, som jeg håber rækker, indtil jeg er ude af butikken igen!

Nu ikke alt for mange spontane greb i varerne, vel?

3 kommentarer:

  1. Selv om jeg ikke er nogen ørn i et køkken, så kan jeg godt forstå din glæde ved nyanskaffelser.

    Da jeg var yngre, var der i Malmø et NK-varehus. Nede i kælderen var specialafdelingen for køkkentøj, og jeg skulle altid lige derned. Jeg gik og NØD alt det fine til køkkenet, og som regel købte jeg et eller andet lækkert med hjem. Jeg kunne slet ikke lade være... ;-)

    SvarSlet
  2. Det lyder meget spændende :-) Jeg håber, du fortæller, hvad du falder for. I min ungdom var jeg meget glad for at ose rundt i Magasins køkkenafdeling - jeg syntes, den var utrolig lækker. Nu har jeg vist desværre, hvad jeg skal bruge ...

    SvarSlet
  3. Det var altså en fornøjelse at ose i denne butik! Og ingen blandede sig før jeg havde brug for hjælp, noget jeg værdsætter højt.

    SvarSlet