mandag den 27. september 2010

Back on track

Hjemvendt fra strikkefestivalen i Næstved kan jeg konstatere, at er jeg godt brugt.

Og ja, jeg fik købt garn. Vi kørte til Sorø og Næstved og besøgte nogle forskellige garnbutikker og der var adskillige lækre garner til salg på selve festivalen. Blandt andet Bentes smukke håndspundne garn i merinould og silke, som kom med hjem i tasken. Jeg har endnu ikke besluttet mig for, hvad det skal ende med...

Det var nogle dejlige, flittige dage med søde mennesker, snak og sjov og ikke så meget søvn. Vi havde valgt at bo på et hyggeligt Bed & Breakfast i Holmegård. Stedet kan bestemt anbefales! Jeg har stadig brug for ro og et sted for mig selv, så det var et krav med eneværelse og det kunne vi (næsten) alle få der. Jeg var også forudseende og tog en fridag, så jeg nu får hvilet ud ovenpå 'strabadserne'. Luksus :-)

8 kommentarer:

  1. Det lyder hyggeligt! Og sikken noget lækkert garn, du har købt:-)

    SvarSlet
  2. Det var rigtig hyggeligt :-) Og garnet er utroligt lækkert, så nu skal jeg lige finde et godt projekt, hvor det kommer til sin ret. Gode forslag modtages gerne :-)

    SvarSlet
  3. Glad for at høre, at selv ikke du kunne stå for fristelsen til at købe garn :-D

    Den med eneværelsesbehovet kender jeg alt for godt og har heldigvis formået at anskaffe mig et til hver af de to foregående festivaler.
    Jeg er forholdsvis social, men til en vis grænse, og den går helt bestemt langt før det at sove sammen med mennesker, jeg måske aldrig har mødt før!
    Hvis næste session bliver Silkeborg Vandrerhjem, har du noget at glæde dig til - både på den ene og den anden måde: de har et fantastisk køkken :-)

    Snakkede man noget om, hvor næste års seance skulle finde sted?

    SvarSlet
  4. Nej det er endnu ikke afklaret - og jeg kommer nok ikke med næste år (har altid problemer med første weekend i oktober, desværre). Du er ikke den eneste der roser Silkeborg, heller ikke hvad angår maden :-)

    SvarSlet
  5. Sikke noget flot garn; det bliver spændende at se, hvad det bliver til. Jeg kiggede lidt nærmere på din bed and breakfast (jeg savner min!!) - og den ser både pæn og hyggelig ud. Den vil jeg huske, hvis jeg skulle få brug for én en dag, for upersonlige hoteller er ikke lige mig... :-)

    SvarSlet
  6. Det var dejligt at læse, at det var givende for dig, og at du passer godt på dig selv.
    Garnet på dit billede er helt ubeskriveligt smukt - har du planer om, hvad du vil strikke af det?

    SvarSlet
  7. Det må være hyggeligt med en festival for strikkere! Og hvor er det smukt med garn i skiftende, changerende farver.

    SvarSlet
  8. @Mia: Det var bestemt et hyggeligt sted og søde mennesker, meget bedre end gængse hoteller.

    @Madame: Jeg overvejer et rektangulært sjal med et mønster som lader garnet komme til sin ret.

    @dax2: Det var både hyggeligt og 'flittigt'. Bente som spinder garnet laver mange forskellige smukke garner og det var rigtig svært at vælge.

    SvarSlet